Wróć na DaWandę »

Lekcja 2. Baner też może być międzynarodowy!

Dorka
20 September 2017
Akademia DaWandy

Jeżeli myślimy o sprzedaży międzynarodowej, dobrze byłoby, że po wejściu do sklepu pierwszą rzeczą, jaką zobaczy klient, nie było coś, czego nie zrozumie. Jeżeli na sklepowym banerze masz jedynie grafikę bez tekstu, masz problem z głowy. Jeśli jednak chcesz zamieścić tam jakieś informacje tekstowe, przemyśl je dobrze tak, by nie były przeszkodą w dokonaniu zakupu.

 Na co zwrócić uwagę?

❤ baner w sklepie masz tylko jeden – ten sam baner zobaczy każdy klient, niezależnie od tego, czy jest z Polski, Niemiec, Czech, Węgier czy Francji itd..

❤ jeśli umieszczasz na banerze napis informujący o czymś, pewnie dobrze by było, żeby był w języku angielskim – to chyba najbardziej międzynarodowy język, a na pewno w europejskim e-commerce:)

❤ nie ma co poprzestawać na jednym i tym samym banerze przez cały czas – jeśli organizujesz jakąś promocję w swoim sklepie, chcesz podkreślić darmową wysyłkę produktów albo udział w akcji marketingowej, warto i na banerze umieścić taką informację, na pewno rzuci się w oczy!

Jak zmieniać baner w sklepie?

Wejdź tutaj i wrzuć nowy baner:)

Przykłady?



Dorka

Kilka słów o autorze: W DaWandzie zajmuję się z reguły odpowiadaniem na wszystkie możliwe pytania dotyczące sprzedaży online (i nie tylko!), dzieleniem się trikami i wskazówkami, jak ogarnąć niesamowity wszechświat e-commerce'u, a w międzyczasie zerkam delikatnie na zagraniczne rynki. Pojawiam się często na spotkaniach w ramach cyklu "DaWanda po godzinach" - zapraszam!

Artykuł był
dla Ciebie pomocny?