Wróć na DaWandę »

Informacja nad każdym produktem

Dorka
20 September 2017
Akademia DaWandy

Żeby jeszcze bardziej podkreślić jakąś istotną informację dotyczącą produktu lub składania zamówienia (np. do kiedy klient powinien złożyć zamówienie, żeby otrzymać je przed Świętami), możesz wykorzystać miejsce pod zdjęciem, a nad opisem każdego z Twoich produktów. Tu także możesz zdywersyfikować wiadomość w podziale na języki obowiązujące na naszej platformie – jeżeli któreś z pól pozostawisz puste, informacja w danym języku się po prostu nie wyświetli.

Jak to zrobić?

Wchodzisz w edycję butiku przez Moja DaWanda » Mój sklep i produkty » Edycja sklepu i zaraz pod Informacjami o sklepie znajdziesz pola dla każdego języka. Wystarczy, że wpiszesz odpowiednie informacje i zapiszesz zmiany:)

Jak to wygląda?

Zobacz produkty niektórych z naszych Projektantów, którzy już korzystają z indywidualnych wiadomości produktowych:

❤ specjalny numer konta do przelewów walutowych i prośba o kontakt w języku angielskim w sklepie Czajka Czajka »

❤ podziękowanie za zakup w sklepie u Freeshion »

❤ opis charytatywnej inicjatywy związanej ze sprzedażą produktów u Many Mornings »

❤ okazja do uzyskania dodatkowego rabatu na zakup produktów u Incat »

serduszko_nsl



Dorka

Kilka słów o autorze: W DaWandzie zajmuję się z reguły odpowiadaniem na wszystkie możliwe pytania dotyczące sprzedaży online (i nie tylko!), dzieleniem się trikami i wskazówkami, jak ogarnąć niesamowity wszechświat e-commerce'u, a w międzyczasie zerkam delikatnie na zagraniczne rynki. Pojawiam się często na spotkaniach w ramach cyklu "DaWanda po godzinach" - zapraszam!

Artykuł był
dla Ciebie pomocny?