Wróć na DaWandę »

Automatyczne potwierdzenie zamówienia

Dorka
20 September 2017
Akademia DaWandy

Już pisaliśmy o automatycznym potwierdzaniu zamówienia po polsku – zerknij tutaj. Takie potwierdzenie, które jest wysyłane zaraz po zatwierdzeniu przez klienta złożenia zamówienia, możesz przetłumaczyć na wszystkie języki DaWandy – i to w jednym miejscu! Zrobisz to tutaj »

Dla zamówień z każdej platformy DaWandy możesz ustawić automatyczne potwierdzenie w odpowiednim języku – jeśli nie w języku danej platformy, proponujemy uniwersalnie po angielsku. Klient otrzyma Twoją wiadomość zarówno w konwersacji pod złożonym zamówieniem, jak i na swojego maila.

Dlaczego ustawiamy automatyczne potwierdzenie?

  • klient ma pewność, że wszystko odbyło się prawidłowo;
  • możesz podziękować za zakupy w swoim sklepie;
  • możesz podać szczegóły, które są niezbędne do realizacji zamówienia: numer telefonu dla kuriera, numer konta dla przelewu bankowego, wymagane parametry dla indywidualnych zamówień (np. rozmiar, kolor…);
  • możesz przypomnieć o wystawieniu oceny Sprzedawcy po zakończeniu transakcji – wszystko to usprawni proces sprzedaży na DaWandzie:).


Dorka

Kilka słów o autorze: W DaWandzie zajmuję się z reguły odpowiadaniem na wszystkie możliwe pytania dotyczące sprzedaży online (i nie tylko!), dzieleniem się trikami i wskazówkami, jak ogarnąć niesamowity wszechświat e-commerce'u, a w międzyczasie zerkam delikatnie na zagraniczne rynki. Pojawiam się często na spotkaniach w ramach cyklu "DaWanda po godzinach" - zapraszam!

Artykuł był
dla Ciebie pomocny?